10. okt 2007

Tere ka minu poolt:o)

Meil tulevad viimasel ajal ikka ütlemata head ideed, ma peaks mainima:) Aga see on ainult tore. Ühesõnaga me mõtlesime jah, et kuna me juba Clapotist tegime, siis võiks veel midagi ju koos kududa või mingit muud moodi meisterdada. Ja kuna alati on probleem, kuhu panna asjade õpetused nii, et need kõigile kättesaadavad oleksid, siis...tekitasime blogi.

Nii...ma nüüd üritasin tulutult mingi 10 minutit pilti üles panna. Saatsin pildi Katsule ja ise kirjutan siis teksti:D Ühesõnaga täna sain ma sellise imeilusa fimost ehte omanikuks. Autoriks on MANN ja tema töid näeb aadressil http://www.heegeldab.blogspot.com!
Sellest kirjutasin ma just sellepärast, et mul endal on kapis fimo ja cernit savi, mis ootavad seda aega, kuni ma julgen nendega midagi tegema hakata.

Edit by Kadri:

1 kommentaar:

Kats ütles ...

Võiks ju täitsa proovida seda värki.
Seal heegeldaja kodulehel olid ka lahedad kõrvarõngad.