15. nov 2007

peaasi, et pikk ja lai oleks;)



(või no teate ju seda, et "suurus ei loe, peaasi, et pikk ja jäme oleks"?)

igatahes siin näete sall-kampsun-mantlit, mis on kootud meile kõigile knittyst tuttava clapotise õpetusi silmus-silmuselt järgides:)

ma pean vist õppima tihedamalt kuduma. aga see asi olevat oma hõredast välimusest hoolimata päris soe!

7 kommentaari:

siuu ütles ...

ah kui lahe, ma alustan ka just praegu selle kudumist...

Anonüümne ütles ...

Kitty, sa oskad selliseid juhendeid lugeda! Ma hakkan sinult eratunde võtma :) Mul on juba mitu asja, mida teha tahask netist leitud juhendite järgi aga iga kord kui neid lugema hakkan, siis annan 3 minuti pärast alla ja loobun plaanist.

Kats ütles ...

Lausa uskumatu, et me selle ühe ja sama mustri põhjal kudusime. Olgugi, et ma kudusin ühe mustrikorra vähem, on ikkagi minu sall kordi kitsam.

kitty ütles ...

jupi, selle oskuse eest võlgnen tänu siinsetele kaasblogijatele, nende abiga ja seltsis leidsin tee tarkusele:) ma tulen mõni päev sulle külla ja näitan, kuidas see käib, polegi tegelt raketiteadus.

Agnes ütles ...

ega Sa juhuslikult nii poolkogemata seda juhedavat teksti tagasihoidlikusse emakeelde ei tõlkinud!? noh niisugustele rumalukestele, kes kõikse profimad ei ole aga armastavad omaette ikkagi nokitseda, nagu ma ise...

kitty ütles ...

tõlge on ammu enne mind olemas: http://www.isetegija.net/index.php?ind=blog&op=home&idu=286&singlepost=7605

Agnes ütles ...

tähh:)